Bon dia Inventors i Inventores!
Recordeu que estem a la setmana de Sant Jordi. Les 4 propostes que teniu per avui són:
PROPOSTA 1
Com que demà és el dia de Sant Jordi i el dia del llibre us proposo dues opcions d’activitat. Només heu de triar-ne UNA.
OPCIÓ 1
Des de l’escola ens hem sumat a la campanya "Per Sant Jordi, una paraula!" que ha organitzat la Conselleria d'Educació.
Així que us proposem participar de la següent manera:
1. Tria una paraula en català que t’agradi.
2. Fes un dibuix de la paraula.
3. Escriu en una frase perquè has triat aquella paraula, que significa o alguna anècdota que t’hagi passat amb aquella paraula.
4. Envia-me-la per correu electrònic. Així demà la podrem compartir a les xarxes socials de l’escola.
5. No t'oblidis de posar també el teu nom.
OPCIÓ 2
Fer un dibuix de Sant Jordi i penjar-lo a la carpeta del Drive de “Català” (opcional).
PROPOSTA 2
La segona proposta és de castellà:
- Actividad Snappet: Leer la lectura “La asamblea de los ratones” (como mínimo 2 veces) hasta comprenderla correctamente. Cuántas más veces la leáis, mejor la comprenderéis y cogeréis velocidad lectora que es lo que muchos/as me habéis pedido. Cuando volvamos al cole, haremos una “carrera lectora” a ver quienes son los más “veloces”, jeje. ¿Cómo se consigue la velocidad lectora? Leyendo, leyendo, y más leyendo …
- A continuación, tenéis que hacer las actividades que encontraréis. Para la 2j, podéis utilizar primero un papel en sucio y después pasarla a limpio a la Snappet.
PROPOSTA 3
La tercera proposta és d’anglès. Amb aquests documents digitals podreu demostrat tot el que sabeu! Després podeu penjar la qualificació final al Drive.
- Personal Pronouns:
- Like and dislike listening:
PROPOSTA 4
Bon dia! A EF avui us proposo una mica de moviment. Heu d’anar al Bolog d’EF i fer els JOCS AMB PAPER. Allà està el què heu de fer i teniu els minivídeos explicatius. Ànims!
PROPOSTA EXTRA
Des de l’Ajuntament han penjat aquest cartell amb diferents activitats. Us ho comparteixo per si a algú li interessa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada