A matemàtiques hem començat a treballar la longitud. Per experimentar i vivenciar les unitats de magnitud (m, cm...) hem creat el nostre propi metre sense senyals numèriques. I què hem hagut de fer? Mesurar alguns objectes i superfícies de la classe i del pati. Com que el nostre metre no tenia números hem hagut de fer aproximacions i "arreglar-nos-les" per saber quant mesura cada objecta. Han coincidit els resultats dels equips? Això ho sabrem el proper dia a classe. Que divertit ha estat!
dissabte, 24 d’abril del 2021
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Els alumnes de 5è B ens endinsem al món de Hogwarts
Bones tardes famílies, Enguany comencem cinquè de primària! Què grans som ja! Sabeu què ens ha passat el primer dia de classe? Doncs que e...
-
Estimats Inventors i Inventores... comencem un nou dia! Com seran les tasques del blog a partir d’ara? A partir d’ara us posaré un ll...
-
Inici del 3r trimestre Benvolguts Inventors i Inventores, Espero que hagueu tornat renovats de les vacances de Setmana Santa. Aquest re...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada