dilluns, 30 de març del 2020

Dilluns, 30 de març

Bon dia Inventors i Inventores!

Us envio les tasques d’avui.

Matemàtiques: Heu de fer dues tasques relacionades amb les hores.

-       Fer la fitxa de les hores. Si algú no té impressora que copiï els exercissis a la llibreta o a un paper en blanc. 
-       Que un adult de casa teva et pregunti 5 vegades durant el dia d’avui: “quina hora és ara?”. I vosaltres heu de contestar correctament.

DESCARREGAR – Fitxa de les hores.

Socials: Heu de realitzar dues activitats. Primer corregir l’activitat de l’altre dia.
-       Corregir l’activitat de l’altre dia. Pàgina 39 ex. 6 i 7.
-       A la llibreta de ciències heu d’anotar a quins llocs d’Eivissa corresponen els nombres del mapa.
§  Correus.
§  Can Ventosa.
§  Poliesportiu “Es pratet”.
§  Dalt Vila.
§  Es Port.
§  CEIP Sa Bodega.
§  Platja de Figaretes.
§  Els multicines.
§  Hospital Can Misses.
§  Passeig de Vara de Rei.

DESCARREGAR - Mapa.
DESCARREGAR - Correccions.

Valors: De valors avui heu de descarregar aquest llistat d’emocions i sentiments. Vull que encercleu o escriviu quin d’aquests sentiments heu sentit aquests dies de confinament. Després vull per m’ho expliqueu amb una frase.
Per exemple:
-       M’he sentit feliç per poder estar amb la meva família.
-       M’he sentit angoixat per no poder sortir de casa.
-  M’he sentit emocionat per poder cuinar amb la meva mare un pastís que m’encanta.

DESCARREGAR - Sentiments i emocions.

OPCIONAL: Si durant aquests dies de Confinament algú vol fer un diari d’emocions pot fer-ho. Es tracta d’explicar cada dia com ens sentim.

Religió: Durant aquestes dues setmanes haureu de dibuixar i decorar ous de Pasqua. En aquests dos enllaços apareixen moltes idees. Si algú vol utilitzar altres tipus de material com goma eva o pintura acrílica pot fer-ho.


Castellà:

- Actividad Snappet Unidad 3: Leer la comprensión lectora
 diez datos curiosos sobre la Luna y hacer las actividades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els alumnes de 5è B ens endinsem al món de Hogwarts

 Bones tardes famílies,  Enguany comencem cinquè de primària! Què grans som ja! Sabeu què ens ha passat el primer dia de classe? Doncs que e...