divendres, 20 de març del 2020

Les cartes han arribat!

Han arribat les cartes!

Inventores! Inventors! Han arribat les cartes al CEIP Sant Antoni!

Avui he parlat amb la tutora dels Rodamons i m’ha comunicat que uns dies abans de tancar les escoles van arribar les cartes! M’ha dit que estaven emocionadíssims! Els hi van encantar les vostres cartes!

Aquests dies ells les estan escrivint a ca seva. Però no saben quan les podran enviar a Correus. Per tant, des d’aquí felicitar-vos per la feina que vau fer a classe i a casa aquestes setmanes en relació a les cartes. Si algú vol aprofitar aquests dies de confinament per fer dibuixos o tornar a escriure una altra carta pel seu amic o amiga de Sant Antoni, també pot fer-ho, i a la tornada els hi fem arribar (ÉS OPCIONAL).

Na Vero m’ha enviat un vídeo del moment que obren les cartes. Quan tornem a l’escola us el mostraré. Se m’han posat els pèls de punta!

Ara que acaba la setmana, només dir-vos que us trobo molt a faltar. I que quan tornem us donaré una forta abraçada a cada un de vosaltres.




2 comentaris:

  1. Hola Roser soc na Nerea,me possat molt contenta amb aquesta noticia. Ja tinca moltes ganes de tornar a l'escola!!!

    ResponElimina
  2. Que bé Nerea!! Ja veureu el vídeo. És molt emocionant!!

    Moltes gràcies per publicar el comentari. Així tenc notícies vostres!

    Jo també tenc ganes de tornar a l'escola i veure-vos a tots :)

    ResponElimina

Els alumnes de 5è B ens endinsem al món de Hogwarts

 Bones tardes famílies,  Enguany comencem cinquè de primària! Què grans som ja! Sabeu què ens ha passat el primer dia de classe? Doncs que e...