dimecres, 29 d’abril del 2020

DIMECRES, 29 D'ABRIL

Bon dia Inventors!

Abans de començar dir-vos unes quantes de cosetes:

1.    Enhorabona a tots els que vau participar al repte de d’EF al carrer! Quants de bots vau fer? Jo també vaig participar i vaig compartir el vídeo amb els mestres. Vaig fer 100 salts!

2.    Els Rodamóns van visitar el nostre blog ahir. La seva tutora em va dir que els hi van encantar les vostres recomanacions literàries!

3.    Estic molt contenta que esteu gaudint de l’hora diària que teniu per sortir al carrer. Jo també tenc moltes ganes que siguin dia 2 de maig per poder sortir a fer esport al carrer. Us sembla bé si la setmana que ve fem una videoconferència i ens ho expliquem? Ja us donaré més detalls de dia i hora.

4.    A mig matí us faré una entrada al blog amb fotos vostres que m’heu compartit aquests dies.
 
Les propostes d’avui són:

PROPOSTA 1



Buenos días,

Seguimos aprendiendo y repasando cositas sobre hábitos de vida saludables. 

-En primer lugar, hoy tenéis que visualizar el siguiente video (al menos 2 veces): 


- Después, tenéis que ELEGIR 1 de las dos siguientes tareas que os explicaré a continuación:

a) “Menú saludable”: Tenéis que escribir un menú saludable para las 5 principales comidas de un día. Tened en cuenta que tenéis que poner algo de comida y de bebida para todas ellas (SANO, SALUDABLE y VARIADO). Al lado, podéis hacer pequeños dibujos y colorear aquello que escribís.


b) “Comida saludable”: En esta actividad tendréis que elegir la “comida” (principal ingesta de alimentos para los españoles) y elaborar un menú SANO, SALUDABLE y VARIADO durante los 7 días de la semana. Al lado, podéis hacer pequeños dibujos y colorear aquello que escribís.

Cuando hayáis terminado la tarea, recordad subirla a vuestra carpeta de Castellano de Google Drive.

Saludos,

Pepe


PROPOSTA 2
Les activitats que us proposo avui d’anglès són:

Activitat 1: Healthy and unhealty: Per repassar vocabulari de food i catalogar Healthy and unhealthy. Al requadre de la part superior haureu d'escriure el nom de l'aliment, i a la part inferior catalogar si és o no helathy: https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Healthy_-_unhealthy_food/Food_ib21391om

Activitat 2: Food groups and Fruits' Listening

PROPOSTA 3
Continuar fent activitats d’Snappet de català i matemàtiques. Cada dia vaig revisant les tasques que aneu fent i el progrés que teniu. Enhorabona!

PROPOSTA 4
Hola a tothom!
Avui vull veure com estau de memòria. Us he preparat uns mots encreuats. Heu d'escriure els noms dels jocs que més us agraden dels que jugam a EF a l'escola. Teniu pistes de lletres i de paraules, però heu de fer un esforç per intentar recordar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els alumnes de 5è B ens endinsem al món de Hogwarts

 Bones tardes famílies,  Enguany comencem cinquè de primària! Què grans som ja! Sabeu què ens ha passat el primer dia de classe? Doncs que e...