dimecres, 1 d’abril del 2020

Què estic fent jo durant el confinament?


Bona tarda Inventors i Inventores!
Com que a jo m’encanta rebre fotos vostres he pensat que també us agradaria saber què estic fent jo aquests dies a casa.

Què estic fent aquests dies?

Una de les coses que més faig és TREBALLAR davant de l’ordinador. A part de fer les entrades al blog, continuem tenint reunions per vídoconferència amb els altres mestres. I estem preparant amb molta il·lusió activitats per quan tornem.




Per les tardes, cada dia m’agrada dedicar un temps a fer ESPORT. M’ajuda a desconnectar i a activar el cos.





Una altra cosa que m’encanta i que he fet aquests dies és CUINAR. Us ve de gust un poquet de pastís de poma? La massa porta avena i farina d’espelta.



També he dedicat aquests dies a LLEGIR. Igual que vosaltres!


De fet, tenc una llista molt llarga de coses que vull fer aquests dies, però encara no he tingut prou temps. Així que a poc a poc aniré tatxant cosetes de la llista!

La darrera cosa que us volia dir és que US TROBO MOLT A FALTAR! I tenc moltes ganes de donar-vos una abraçada a tots. Així que us demano molta paciència a tots! Ho esteu fent genial! :)

I recordeu... TOT ANIRÀ BÉ!



Amb molt de carinyo: ROSER

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els alumnes de 5è B ens endinsem al món de Hogwarts

 Bones tardes famílies,  Enguany comencem cinquè de primària! Què grans som ja! Sabeu què ens ha passat el primer dia de classe? Doncs que e...